Producenci
Bestsellery
Cukierniczka Carton Jar Sugar
Cukierniczka Carton Jar Sugar

59,00 zł

Dzbanuszek na mleko Carton Jar Milk
Dzbanuszek na mleko Carton Jar Milk

59,00 zł

szt.
Filiżanka z talerzykiem Caffè Solo
Filiżanka z talerzykiem Caffè Solo

59,00 zł

szt.
Fotel Nicolas Wing Chair
Fotel Nicolas Wing Chair

4 490,00 zł

szt.
Kokarda Rustic Rattan Jacky Bow Door Decoration
Kokarda Rustic Rattan Jacky Bow Door Decoration

219,00 zł

Komoda Driftwood Flatscreen
Komoda Driftwood Flatscreen

8 490,00 zł

szt.
Komoda Newport Flatscreen
Komoda Newport Flatscreen

8 990,00 zł

szt.
Lampion Lisbon Multiple Hurricane
Lampion Lisbon Multiple Hurricane

799,00 zł

Stół Chateau Belvedère 150 x 150 cm
Stół Chateau Belvedère 150 x 150 cm

10 490,00 zł

szt.
Stół kawowy Chateau Chassigny
Stół kawowy Chateau Chassigny

4 990,00 zł

szt.
Szklanka C'est Chaud Mug M
Szklanka C'est Chaud Mug M

64,00 zł

szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Album TOM FORD 002

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: Potwierdź dostępność przed złożeniem zamówienia
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 790,00 zł 790.00
ilość szt.
Zyskujesz 1 000 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: NEW MAG
Kod produktu: 9780847864379
Pin It

Opis

Waga 5,7 kg
Wymiary 28,5 × 5,9 × 37,5 cm

Okładka: Ślizga
Ilość stron: 416

Język:język angielski

 

A fashion icon, provocative American designer Tom Ford brings us his highly anticipated second book, which takes readers through the illustrious trajectory of his billion-dollar luxury empire established in 2005.
Synonymous with high-octane glamour, opulent sexuality, and fearless fashion, Tom Ford is an iconic designer whose namesake label has devout followers across the globe, from Milan and New Delhi to Shanghai and New York. Seventeen years after his best-selling debut book Tom Ford (2004), which detailed his time as creative director for the Italian label Gucci, this second volume is a visual ode to Ford’s eponymous brand created in 2005 and encompasses cosmetics, eyewear, menswear, and his critically acclaimed womenswear line.The revered designer not only catapulted his brand to the highest echelons of the fashion world–receiving accolades from the Council of Fashion Designers of America and Time magazine’s Best Designer of the Year–but also commanded the attention of Hollywood by featuring loyal A-list fans such as Julianne Moore, Lauren Hutton, Pat Cleveland, and Nicholas Hoult in his runway shows and advertising campaigns. This gorgeous slipcased volume includes dazzling imagery of Ford’s clothing and accessories designs, fashion editorials featuring top models such as Gigi Hadid, Joan Smalls, Mica Argañaraz, and Jon Kortajarena, and his signature sexually-charged advertising campaigns by photographers such as Inez ‘Vinoodh, Nick Knight, Steven Meisel, and Mert & Marcus.This volume, printed with Forest Stewardship Council approved materials and edited by Ford personally, reflects his exceptional taste and unapologetic sensual aesthetic and is a true collector’s item for his devotees and connoisseurs of fashion, style, and design.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl